när jag säger bara säger ni......

det var riktigt lyckat och jag är lycklig när sånt här händer. det är inte att ta tillbaka gatan det är att göra det gatan är tillför. något så enkelt som musik, människor och en stor yta sen är allt fixat. jag kan rekomendera en bok som heter gryning över kalahari : hur människan blev människa skriven av lasse berg http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9170372993 där han interjuvar forskare från massa olika områden och en av dom säger att människan blev människan genom att vi rörde oss i rythm med varandra och det stärker våran gemenskap vilket jag tror är sant. om vi har dansat oss trötta är det inte så troligt att vi går runt och slår varandra på käften och startar krig. här kommer bilder men håll ukik det var många kameror i omlopp! http://www.dansaforkarlek.blogspot.com/ 

crewet samlas

folk e nyfikna på vad som händer




























folk som roddar big up!


vi ses i framtiden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0