dundersvampen!!

hej gott folk idag var var clanen en trio bestående av mig och två vapendragare och det var den här platsen vi skulle erövra vi har ingen anning om vad som kommer hända, jag träffa en vän när vi stod där och dividera om hur vi skulle göra. han berätta om en klasskamrat i gymnasiet som tälta på svampen i tre dagar och hade det som projektarbete i trean. alla hade slagit vad om hur lång tid det skulle ta innan han var tvungen att packa ihop och dra kvickt men varken farbror blå eller allmänheten bryde sig om honom. så det hela bådade ju gott. kalla mig dan kalla mig bror kalla mig poet kalla mig bergsget haha dags att slå slag i saken och entra scenen. vi börja filma dikten. tre polispiketer rulla förbi med jämna mellanrum två väktare stod och höll amarna i kors och vakta sturegalerian och höll ett öga på oss men gjorde inget så det är tydligen fritt fram att softa på svampen så alla som har vägarna förbi borde slå sig ner där uppe. vi hitta bob (slang för pengar i nya zeeland) så vi fick ihop till en halv glasskula. alltså ännu en anledning att leta sig upp på svampen. nästa gång kanske det ligger två tio där uppe och några kronor. flimat och klart nu ska allt klippas och fixas. håll utkik och sprid ordet. sol / ordsmeden

Kommentarer
Postat av: Röd Paprika

Härligt! Frihet.

2011-04-28 @ 08:47:05
Postat av: Juni

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 15:49:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0