Grundlurad av grundlagen

Du tittar åt vänster
och jag svänger av åt höger
Du tittar bakåt
och jag är framför dig
Alltid ett steg efter
för det är jag som anpassar mig
Det finns ingen menning
med att vi ska ha det så
Tydligen är det bara ännu en grundlag
att blint lita på

I lördags så spelade jag och en massa vänner in en musikvideo till min låt Inte sitter vi i sjön. Det var en rolig inspelning med skön sommar vibb. Så håll utkik efter den.

Jag ska uppträda i Tensta på Tensta konsthall på nationaldagen. Mer info kommer, det är www.lovetensta.se Sveriges första hoppförmedling som fixar en dag med uppträdanden och föredrag.

Ett öppet hjärta vad finns det att förlora?
Om vi väntar med tålamod?

Boken och skivan är på G!!

Sol / dan
 


Kommentarer
Postat av: sofia

får man förhandsboka?:)

2010-05-17 @ 16:54:10
URL: http://millionbucks.blogg.se/
Postat av: Leo

Bör man köpa boken o skivan av dig? Eller blir det att gå till någon gränd i gamla stan och snacka med någon pårökt snubbe i nattens mörker?

2010-05-19 @ 22:36:23
Postat av: Anonym

yes sofia, jag lägger undan en till dig.



haha Leo det är exakt så det går till när vi kränger vårat eget.

2010-05-21 @ 11:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0