Jag Älskar Henne

jag älskar med henne
jag älskar att inget kan gröpa ur
eller kommer i mellan vår hud
oavsett om hon är nära eller långt bort
fyller Gud tomrummet med eviga mått
jag älskar att ha sex med henne
jag älskar när hon är långt bort
jag älskar att inget kan skilja
vår benhårda vilja av att vilja
sjunga över benen
över att ur det döda få fram liv
över att även om det är långt bort
är tanken lika nära som ett kliv
jag älskar att tänka på henne
jag älskar att be för henne
jag älskar att inget kan stöpa om
vår relation till en äcklig form
som är flottig
av tvkanaler, tvboxar, tvapparater och tvtider
ensam är aldrig stark
jag älskar henne även om det svider
går jag upp på Noas ark
ensam.

I veckan ska jag höra av mig till cd tryckeriet.

Agnes och Sara ring igen för jag hade mobilen avstängd och då fick jag inte erat nummer!!

Frid / dan


Kommentarer
Postat av: sofia

fin dan! hur går d m släppet?

2010-07-13 @ 07:24:57
URL: http://millionbucks.blogg.se/
Postat av: dan

tack:) det är på gång väntar på framsidan till boken.

2010-07-13 @ 09:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0