Tålamod!

Ja, det händer inte så mycket, det är mest en väntan för nu har jag inte sakerna i mina händer på ett tag. Har vänner som ska läsa igenom dikterna, lyssna på dikterna och sen ska dikterna mixas. Det gäller att ha tålamod helt enkelt. Jag har bestämt mig för vart jag ska trycka upp böckerna och det blir på bokmaskinen.se 

Här kommer fortsättningen på Fräscht Svett, haha har ni sett reklamen sommar färscht? Det är bara en tidsfråga innan fräscht svett, når era lokala butiker i tvland.

frid / dan

Det rinner
FAAAAAAAN!!!!
Det är som kiss
haffar jag inte henne
Vilken diss
Hon kommer snacka skit om mig
för mitt svett
är inte fräscht
hennes doft ju så lätt
Det måste vara
den nya hybriden
Varje människa bär den
och med tiden
måste jag någon gång
börja applicera fräscht svett
för att följa varje norm rätt
När en ny storm nalkas
är det fräscht svett
som sveper över från Atlanten
upp till Nordpolen
där isbjörnar
svalkar sig i poolen
Mr isbjörn beställer en laxgrogg i baren
Sen går han till fräscht svett automaten
Och pungar ut sina ca$$$$$$$$$$$h
Efter simturen blev han lite kall och svettigt
Men nu blir han het, ball och mäktig
När automaten gör livet lätt
genom att spotta ut en liten flaska
Fräscht svett
nya lanseringen för att lukta hett
Produkten är perfekt
till dig som tagit en dusch
Stiger ut från ångorna
och luktar fortfarande usch

/Du får aldrig lukta sjung
så som du luktar
Du får aldrig
vara dig själv
Du får aldrig lukta
så som du luktar
Du får aldrig
vara dig själv/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0