RADIOSKUGGA!!!

Det var soft att få vara med i radioskugga alla som vill får ordet och det finns ingen munkavel alla steppar upp till micken och gör sin grej vilket är helt fantastiskt. Jag kunde känna historiens vingslag när jag satt där, situation sthlm har funnits i 15 år och först kostade en tidning 20 kronor och nu är den uppe i 50 nu har dom en egen radio, nästa måste steg kommer garanterat att bli en tv kanal. Jag blir pepp till max av såna här grejer.
Fråga: Hur får vi vår röst hörd? Svar: Vi startar en radio. BAAM!!
Jag var med i pogram 11 http://radioskugga.org/lyssna/
Alla är välkomna dit så om ni vill ha pepp och inspiration och kärlek så är det bara glida förbi på krukmakargatan 36 13:00 på onsdagar!
http://www.youtube.com/watch?v=3fI5TZOfjj8 // dynamitdunder!!

Kommentarer
Postat av: John Arthur Ekebert

Snygg sida vännen!

Ja du gjorde verkligen själ till namnet dunderdan i radion. Och de senaste på youtube "Lövet" och hur den kom till gjorde det extra bra för mej, vicken grej.

2011-10-24 @ 20:41:29
Postat av: Edith

Hej Dan! Jag har läst klart din bok, den var väldigt inspirerande! Tack!!!

2011-10-26 @ 19:42:04
Postat av: dan

John: Jag ska lägga upp ett inlägg om bakgrunden till lövmjuka snart.



Hej Edith! Vad soft att du gillar den:)

2011-10-30 @ 18:50:39
Postat av: Lise

Hej Dan! Var hittar vi som älskar din låt Gomorron som spelades och spelas i Radioskugga? Jag hittar den inte på din Youtube-sida.

2011-11-02 @ 17:17:45
URL: http://www.metrobloggen.se/antirynkgympa
Postat av: dan

Lise jag skcikar låten till din mail:)

2011-11-07 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0