En lang resa till hongkongs flygplats ko-kong utan heliga kor!!

Hej Gott Folk, Mamma, Pappa, Bror!

Jag blir lite sugen pa att se Kina faktiskt, glida runt i kvarteren i Hongkong och se vad som hander och sker pa gatorna dar. Det far bli en annan gang.

Nu spelas Sankta Lucia med flojt i flygplatsens hogtalare, vanthallen ar liksom en lang kokong och i mitten sa finns ett rullband det racker inte med att jag suttit still i 13 timmar utan jag ska nu oxa slussas fram och tillbaka mellan rokstugor, godisshopar, resturanger och toaletter i nagra minuter. Jag vet inte hur lang tid det tar fran borjan till slut mitt plan till Zealand gar ju inte forren om nagra timmar sa jag har tid att klocka hur lang tid det tar att sta pa rullbandet fran Alfa till Omega.

Nagot som verkligen hojer standarden i mina och manga andras ogon ar att bankarna pa en del stallen inte har armstod, sa manga som tre saten ar utan armstod vilket betyder att vem som helst ar valkommen att kvarta dar. Utan att behova gora nagra akrobatiska konster. Jag minns en resa nar jag var i Frankrike och en van lyckades slingra sig runt dom dar armstoden och sov sen som ett barn.

Nu har jag samma dragspels slinga som spelades forut som enligt mina berakningar kommer jag fa hora St Lucia om nagra minuter igen...

Vi ses i underjorden! / Dan






Kommentarer
Postat av: Anders Hansén

Vi älskar dig Mor, Far och Bror och Mormor

2011-01-05 @ 20:22:19
Postat av: Elisabeth

Keep up the good work. Pok mamma. pappa, Samuel och mormor

2011-01-05 @ 20:28:11
Postat av: Stefan

Gott att höra ifrån dig, tänker på dig och hoppas att resterande del av resan går väl. Saknar dig redan.



Love och kram från Stefan

2011-01-05 @ 22:37:08
Postat av: Henri & Bettan

Ta väl vara på dig. Kramar Bettan & Henri

2011-01-05 @ 23:29:44
Postat av: Gabriella de Laval

Skönt att veta att Du är framme.Ha nu riktigt GOD vind i seglet Kramar från Gudmor o Julia

2011-01-08 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0