kul i lejonkulan!

hejsan hoppsan!!

kickar en dikt med gryma poeter nu på fredag den 19e klockan 21.00 mer info finns på http://www.dramaten.se/Dramaten/och/ bara bläddera neråt!

förutom det så har jag köpt en domän dunderdan.nu så det är dunder kalas utan knas fullgas! jag har inte sett hemsidan än men jag looooooooovar att den kommer bli fett! finns tydligen folk som sitter och köper upp gryma domän namn och förkortningar för att när någon kommer på just det namnet på ett företag och ska köpa domänen så är den redan köpt och då kan personen som köpte den innan sälja det för många dollars. bizniz a$ vanligt.

förra fredagen kickade jag på www.frizon.nu som är en tung festival, looptroop spela å en kille som kallar sig för listener http://iamlistener.com/listener/video.html å massa andra. mitt gig filmades men p.g.a olika format å annat joks så kommer det dröja lite innan jag kan lägga upp filmen.

ses på fredag! fridens / jan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0