Turné Namnlös!!!

God afton mina kära vänner och bekanta!

Jag har gjort en film som heter Turné Namnlös. Jag packa en rygga drog söderut och tejpade upp dikten, vart någonstans jag gjorde det, vad som hände, vilka jag träffade, och hur allt sluta får ni se i filmen.

http://www.youtube.com/watch?v=GTTZXMt3VVU

Framöver så ska jag hoppa in i studion på tisdag och spela in pulsen från folket, på onsdag ska jag träffa John och vi har lite planer på gång, på torsdag, fredag och lördag blir det inspelning av Mod! och på söndag blir det Japan.

Softa gott / dunder


Kommentarer
Postat av: Stefan

Dan! En underbar video till en underbar dikt. Konsten skapar frihet och synbarhet, visualisering genom orden, språket och synliggörande av den puls som slår i oss alla; kärlek, kärlek, kärlek.



Kram din S

2010-03-20 @ 23:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0