Pulse Of The People

God kväll mina vänner!!

Jag har just fixat en liten video med foton från inspelningen av dikten Lycka ÄR Vind I Segel. http://www.youtube.com/user/dunderdan1#p/a/u/0/aiS6xiAj568 Ett stort Tack igen till alla som har varit med, vänner och familj till folk som vi inte känner. Det har varit två roliga dagar jag och Veronica har inte haft en anning om hur nästa scen kommer att bli förrän vi står och spelar in den. Dagarna kan sammanfattas med mitt nya favoritutryck Pulse Of The People som förövrigt är ett mixtape från en riktigt bra grupp som heter deadprez. Det lär komma en dikt med det namnet och temat från mig någon gång.

Vi har en scen kvar på filmen och då behöver vi jättejättejätte mycket folk så alla som vill vara med på den kan glida förbi plattan klockan 13:00 på söndag, alltså nu på söndag den 7/3 så ta med alla ni känner. Det kommer helt enkelt bli en till dag som kan sammanfattas med orden Pulsen Från Folket.

Hoppas vi ses / dadeldan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart! Love it, kärlek och doft av Dylans You Got To Serve Somebody. Läs med fördel ocså Ginsbergs Howl, se: http://sprayberry.tripod.com/poems/howl.txt

Längtar efter att få ta mer del av din konst Dan!



Kram S

2010-03-07 @ 00:07:25
Postat av: dan

Tack för tipset och peppen!!

2010-03-08 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0