rimmar med isbjörnar

http://www.youtube.com/watch?v=R-rKYVTAvlY jag droppar rim på isen.

Nu har jag fått alla bilder från när vi spela in på plattan men min mini data är seg och pallar inte windows movie maker (som kanske är världens bästa pogram att göra film i) men så fort jag sitter vid en större data har ni ett bildspel att se fram emot.

Jag ska förbi Veronica imorgon som håller på att fixa trixa och mixa ihop alla scener till en finfin gryta, ha tålamod mina vänner så är den snart klar.

Den 10/4 på Lava Kulturhuset 18:00 kommer jag och en massa andra poeter langa lite ord. Skriv en dikt anmäl er på http://revolution-poetry.blogspot.com/ scenen är öppen för alla som vill sprida ordet. Jag älskar när folk syr ihop såna här grejer BIG UP till Revolution Poetry.

Surya Namaskar / dan

Kommentarer
Postat av: Stefan

Längtar efter att få se videon. Keep up the fight for and with love.



Kram S

2010-03-11 @ 00:21:26
Postat av: Charlotte

Hej! när kommer videon vi var med i? på platten och skrek: Vi säger!!!! :) kramar

2010-03-14 @ 17:57:18
Postat av: dan

Hej Charlotte och resten av gänget



den är på g, jag kan ljuga och säga att den kommer nästa vecka hehe, men jag tro och hoppas att den kommer väldigt väldigt väldigt snart. Den scen på plattan blev tok bra:)

2010-03-15 @ 19:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0