Hälsa på din nästa och det kommer ge bröd!

Är på väg hem från affären och möter en man som går och bär en kartong på axeln. Jag säger hej när vi går förbi varandra och då hör jag - vill du ha bröd? jag reagerar inte först för jag tror han pratar med sin lilla son som går efter honom och tuggar på ett bröd. Men jag vänder mig om och förstår att det är mig han talar till och i samma sekund säger jag - aa tack. Han fortsätter - jag har själv proppat hela frysen full, dom här är tinade och sen ner frysta igen men det är ingen fara till och med affärerna gör så, jag kör sånt här och det blir bröd över hela tiden.

Nu har jag bröd som räcker i en månad.

I väntan på släppet så kommer här två dikter till www.myspace.com/dunderdan

Frid / d

Kommentarer
Postat av: Anders Hansén

Mod var fin

Puss och kram

Pappa

2010-07-22 @ 09:28:50
Postat av: Anonym

tack pappa:)

2010-07-23 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0