Turné MOD! Sista stoppet Tokyo...

Det blev en halv dag i Tokyo, fota lite konst och bara softa runt, skulle vara kul att frottera sig lite längre bland människor som ser likadana ut för alla vill vara så olika. Såg en person som gled runt i pokemon dräkt det vara ganska flippigt, jag har ingen bild på min kamera dock men ska se till att få fram den.








MOD! är att starta eget

http://www.youtube.com/watch?v=jnSHo4lodsI

Jag får kör en riktigt MOD! Tokyo session nästa gång jag åker dit någon gång i framtiden.

Det som är på g nu är att klippa klart MOD! filmen som jag och Funky Vonky spela in innan Japan och börjar fundera ut vilken dikt som ska bli nästa film. MäktigaMagda har börjar skissa på omslaget till skivan och boken, fina grejer. Jag ska sätta mig ner och läsa igenom alla dikter och fixatrixamixa så att det blir ännu bättre och sist men inte minst är det bara hoppa i studion och spela in alla dikter, jag kanske har mer än hälften kvar.

Ikväll är det Revolution Poetry på kulturhuset lava klockan 18:00 det kommer bli vackert. Jag och några andra poeter ska rappa lite dikter och sen ska bandet Slag från hjärtat spela. Koll in länken det är en av dem som styr hela grejen som berättar lite om vad som händer, lyssna ungefär 19 minuter in i pogramet

http://www.facebook.com/l/6a767;sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=2301839&BroadcastDate=&IsBlock=

Ses ikväll / donDanjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0