Turné MOD! Andra stoppet Fuji

Hej Vänner!

Det är storm så jag sitter på rummet med datan i knäet och väntar på att det ska dundra klart. På tåget igår började jag rätta alla dikter, min kära Mor har läst igneom allt och rättat stavfelen, det känns bra att jag snart är klar med den biten så jag sen kan sätta mig ner och kläcka nöten på hur boken ska ta form. Det finns lite olika alternativ. 1, är att skicka runt till massa förlag. 2, http://www.bokmaskinen.se/index.php?page=1&link=3 
3, att starta ett eget förlag. 4, gör boken själv. Time will tell!!






MOD! är att ta sig framåt



MOD! är att stå på tå för att nå





MOD! är att stå någon nära



MOD! är att tänka



Ni får se vart trappan leder om ni kollar på filmen www.youtube.com/dunderdan1

Nu ska jag lägga mig på magen och blunda ett tag!

kärlek / DunDerJaN

Kommentarer
Postat av: Stefan

Underbart att följa dina modiga modturné! Hoppas allt går väl, mina tankar är med dig.

Ha en fin påskhelg och fortsatt fin resa.



Love and peace från Stefan

2010-04-02 @ 14:18:26
Postat av: dan

tack bror,

aa det rullar vidare, hehe kul att både du och jag skrev till Eliud samtidigt. Hoppas allt är vackert i sverige och att våren börjar komma.



frid / d

2010-04-02 @ 17:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0