Hej jag är (snart) egen företagare!!

Nu händer det grejer! Alla dikter är mixade och jag har dom på datorn tyvärr var det saker som jag inte var nöjd med så det kommer ta ännu lite längre tid. 

Idag ska jag registrera eget företag det blir början på mitt imperium mohahahahA! 

Timmen är slagen
alldeles för många har blivit slagna
och ingeting har skett

Därför är vi vakna
för att vi vill skapa
Vår värld med egna ord
och använda ett annat synsätt
om rätt och fel
så att bilden blir hel

Världen är inte ens klädd i en bråkdel
av orden som idag
pendlar mellan politiker och företag

Orden har blivit så stora att
ingen vågar ta i dom
vi kan inte bara låta
politiker och företag ta i dom
vi måste våga ta i dom och göra om
orden
till våra för att sen fråga

Vilken värld vill vi ha?
vad kan vi göra för att uppnå den? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0