Studio dag är lika med en bra dag

Hej hopp vänner!!

Det är inte så mycket som har hänt, vi skulle klippa MOD! filmen men det var jidder med datan. Sen har jag jobbat och jobbat och jobbat, men nu är jag ledig ett tag. Var i studion igår och det gick dunder, hoppas att det kommer gå lika bra idag.

Jo, jag har demonstrerat mot SMR = svenska motståndsrörelsen, läskiga grabbar det där, SMR hyllade en man i Syd Afrika som är för apartheid systemet och då hade NMR = nätverket mot rasism anordnat en mot demonstration.

Fick inspiration från den dagen och det blev detta:

Jag är mer svart än jag är vit
om ni frågar mig, det hör inte hit
Vilken hudfärg jag har
När mitt land blir ditt land så är jag klar

Frid och kärlek / dan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0